Monday, 20 October 2014

happy birthday to me!



Assalamualaikum wbt ! Hai korang =)


Nampak post title tu macam nak mintak penampo. Macam publisiti murahan sangat hahaha! Yeay finally sampai jugak birthdate yang dinanti-nantikan. I've been waiting for this moment for a long long time. And now, I'm officially 18 years old! Dah boleh dah masuk panggung wayang tanpa rasa cuak atau ragu-ragu hehehe :p Just kidding!

Tapi kali ni rasa macam berbeza sangat sebab sambut birthday tanpa keluarga di sisi. Yelah budak perantau kan? Kalau dulu even stay dekat hostel, tapi mak ayah boleh jugak jenguk hantarkan makanan kegemaran pergi sekolah. Ingat lagi masa nak spm, time tu terliur sangat nak makan nasi ayam penyet, sanggup mak ayah hantar pergi sekolah makan dalam kereta :') kenangan terindah gitu.

Apa yang lainnya kali ni? Kali ni agak berbeza sebab keluarga tak boleh jenguk dan datang pergi sini. Kena naik flight baru boleh sampai, kalau tak, memang takleh ah. Or kena berenang menyeberangi laut china selatan baru boleh sampai. Okay itu gurauan sinis saja :p

Rasa macam birthday kali ni special sikit, walaupun takde lah party sakan, balloon sana sini, lilin sana sini, tapi rasa dah cukup bila dapat bergembira dengan kawan-kawan pada birthday sendiri. Itu sudah cukup aku rasa. Tak perlu nak over sangat, sesungguhnya aku bukanlah seorang artis mahupun diva hahaha.

And yes! muka tu sangat over excited hahahaha lols


Yang sebelah menyebelah aku tu adalah classmate. Tapi yang belah kanan nampak over pulak excited nya. Nak kena lesing agaknya :'D

Cukupla sekadar memotong kek dan makan ramai-ramai. Kami celebrate dekat gerai burger which is also known as kafe seri merinding. Kafe ni bukak malam2 je. Sesungguhnya kafe perempuan hanya untuk perempuan saja waktu malam, begitu jugak dengan kafe lelaki. Takut berdating agaknya. Sebab tu peraturan di gubal sebegitu rupa hahaha.

Kafe ni je yang dapat campur laki pompuan waktu malam. Who cares? Janji dapat celebrate birthday aku sudah memadai :p

Sambil2 makan cake, makan burger, makan keropok. Borak-borak, ketawa sampai nak terburai perut. Aku ni suka buat orang ketawa. Tapi, most of the time, bila aku buat lawak, aku sendiri yang ketawa over dari orang lain. Nak bukti? Nah gambar bawah ni bukti :p


Sesungguhnya ini betul2 candid :D


Tak ingat dah apa yang kitorang borakkan masa ni, yang penting ianya lawak. Okay? (tapi sometimes benda tak lawak pun boleh buat aku ketawa. Over tul la)

Sebenarnya birthday aku jatuh pada 21 Oktober. Tapi dek kerana final exam dah dekat, so celebrate la awal. Lambat beberapa hari je pon, sama je. To those yang dah wish birthday aku tu, thank you so much. Boleh wish as "becoming" birthday la buat masa ni hehehe.

Okay, sekian saja. Jangan lupa my present k dear followers :p


No comments: